Jeśli kupisz któryś z naszych produktów i nie będziesz z niego zadowolona/y możesz go zwrócić, a my oddamy Ci 100% pieniędzy - po prostu!
Jesteśmy pewni naszych produktów oraz efektów terapeutycznych z nimi związanych, dlatego bierzemy na siebie pełne ryzyko sytuacji w której Twoje oczekiwania w stosunku do nich nie zostaną spełnione. Możesz przez 4 tygodnie testować nasze produkty, nie stawiamy żadnych warunków - jeśli jesteś niezadowolona/y, zwracasz produkt, a my oddajemy Ci pieniądze.
Programem objęte są produkty kupione wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej www.ilumina.pl
Zasady zwrotu
w przypadku braku satysfakcji z zakupu lampy / urządzenia do światłoterapii:
- kupiony produkt można zwrócić do 30 dni od daty zakupu
- lampa / urządzenie nie może nosić śladów użytkowania, należy również zachować dowód zakupu oraz oryginalne opakowanie
- należy wysłać do nas na adres email ilumina@ilumina.pl informację o chęci zwrotu produktu i podać swój numer rachunku bankowego
- następnie odesłać produkt na adres: ilumina.pl, ul.Moniuszki 15, 05-806 Komorów w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, zabezpieczony do transportu folią bąbelkową na zewnątrz i odpowiednim wypełnieniem wewnątrz paczki tak by nie doszło do uszkodzeń, pęknięć, zarysowań
- pieniądze zostaną przez nas zwrócone niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu na wskazany numer rachunku